logo new tran

شرکت Mahaphant ( تولید کننده محصولات شرا ) با حدود نیم قرن سابقه در کشور تایلند فعالیت می کند و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فایبرسمنت در سطح جهانی و با نام تجاری شرا ( SHERA ) می باشد .

یکی از قابلیت های فایبرسمنت شرا  ( SHERA ) سازگار بودن آن با محیط زیست بوده و این سازگاری در سراسر جهان به خصوص در آسیا شرق، میانه، آفریقا و اخیرا دراروپا تایید شده است . دست اندرکاران و تولیدکنندگان فایبرسمنت به طور مداوم سعی دارند تا کیفیت این محصول را افزایش داده و همگام با تکنولوژی روز جهانی، پیشرو در صنعت فایبرسمنت ( صفحات سیمانی الیافدار) باشند.

SHERAدارای پنج کارخانه در کشور تایلند بوده و محصولات خود را از گیاهی بنام Lopburi تولید می کند. Lopburi نام منطقه ای در مرکز تایلند و حدود 154 کیلومتری شمال بانکوک می باشد.

کارخانه SHERA به وسعت 1200000 مترمربع بوده و دارای بیش از 2500 پرسنل می باشد.

فایبرسمنت و سمنت بورد SHERA با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و فن آوری های روز دنیا و از گیاهان سبز داخل کشورتایلند به صورت فن آوری شده تولید می گردد.

SHERA دارای تیم 40 نفره از دانشمندان و مهندسان مجرب در عرصه تولیدات فایبرسمنت و سمنت بورد در یک آزمایشگاه بزرگ و پیشرفته است که به منظور تحقیقات در جهت توسعه فایبرسمنت و سمنت بورد برند شرا از آنها بهره می برند .

برند SHERA علاوه بر پیوستن به استاندارد های بین المللی تحت یک سیاست سبز، سخت کار کرده و سعی درحفظ منابع طبیعی نموده است و در صدد کاهش آلودگی در طول فرایند تولید می باشد.

SHERA در آسیا به عنوان یک شرکت نوآورانه ، شناخته شده می باشد.